Цільові сайти
Основне джерело всіх типів клієнтів це саме цільові сайти типу OLX, LUN, Dom.ria
Соціальні мережі
Реклама для клієнтів, більш схильних до імпульсивних дій в Facebook, Instagram, YouTube, TikTok
Месенджери
Залучення професійного кола ріелторів та посередників у Закритих групах та Спільнотах в Telegram, Viber, WhatsApp
Прийом дзвінка
Клієнти, які шукають нерухомість, дуже чутливо відносяться до першого дзвінка, тому надважливо його прийняти, та закласти надійний фундамент майбутніх перемовин
Організація зустрічі
Серед щільних графіків людей, дуже важливий тайм-менеджмент. А от же, грамотно створений графік зустрічей відіграє одну з ключових ролей у їх взаємовідносинах.
Презентація середовища
Окрім відповіді на запитання "Що?", суттєвим фактором вибору є відповідь на запитання "Де?". Тому важливо грамотно презентувати Локацію, Район чи Массив
Презентація об'єкту
У кожного клієнта свої потреби та приоритети. А значить і презентація має бути адаптована, відповідно до сприйняття кожного конкретного клієнта
Попередні межі
Ми готуємось до можливих пропозицій ще до початку виконання послуги, погоджуємо з власником припустимі та неприпустимі межі
Отримання пропозиції
Власник постійно отримує інформацію по всім пропозиціям, які надійшли. Навіть якщо вони за межами припустимості
Зворотній зв'язок
Незалежно від якості пропозиції, клієнт має отримати зустрічну пропозицію із меж припустимих, з корекцію на поточні обставини
Працюємо з 10 до 18 з ПН по ПТабо за домовленістю
+38 066 470 26 70
moc.liamg%40cie.hcniz